Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Wycieczka - Toruń i okolice

W dniach od 13 do 16 czerwca byliśmy  na wycieczce w Gnieźnie , Biskupinie, Kruszwicy, Ciechocinku, Toruniu, Chełmnie i Ostromecku. W pierwszym dniu zwiedziliśmy Katedrę  w Gnieźnie,  pojechaliśmy do Biskupina, gdzie zwiedziliśmy osadę, zjedliśmy obiad, następnie  pojechaliśmy do Hotelu „Daglezja”  w Przysieku, gdzie mieliśmy nocleg. W drugim dniu jechaliśmy do Kruszwicy,  zwiedzaliśmy  wieżę  Popiela,  jezioro Gopło. Następnie pojechaliśmy do Ciechocinka. Tam  zwiedzaliśmy fontannę Jasia i Małgosi, tężnie.  Obiad zjedliśmy w Przysieku  potem był czas na odpoczynek a wieczorem był grill, na którym  jedliśmy kiełbasę  i karkówkę. Odbyła się także zabawa taneczna. W trzecim dniu jechaliśmy  do  Moto - Areny  w Toruniu, potem zwiedzaliśmy  zabytki,  byliśmy w Planetarium. Każdy miał czas wolny aby zakupić pierniki toruńskie, pamiątki, zjeść pysznego loda.  Wieczorem pojechaliśmy autobusem na rejs statkiem po Wiśle, który zrobił na nas duże wrażenie. Widzieliśmy pięknie oświetlony Toruń nocą.   W czwartym dniu  spakowaliśmy walizki i pojechaliśmy do Chełmna  zwiedzić miasto zakochanych, gdzie była oblegana przez wszystkich  ławka zakochanych. Z Chełmna jechaliśmy   do Ostromecka, zwiedziliśmy  pałac  i  jechaliśmy  do  KFC na obiad. Szczęśliwi dojechaliśmy do domu. Tekst: Hubert Skrzypczak

WARSZTATOWE WIEŚCI

"WARSZTATOWE WIEŚCI" to nasza gazetka, która jest wydawana co dwa miesiące. Tworzą ją wszyscy uczestnicy naszego Warsztatu, a redagują i składają uczestnicy z pracowni komputerowej.

Opiekunowie: E.Smocikowska, D.Drzewiecka – Piechowiak, J.Ziegenhagen.

Przekaż 1% podatku

Obywatelska Fundacja na rzecz Dzieci Niepełnosprawnych i Potrzebujących Pomocy w Chodzieży posiada status organizacji pożytku publicznego (KRS 35984).Oznacza to, że przy rozliczeniu się z podatku dochodowego możecie Państwo przeznaczyć 1% podatku na rzecz naszej Fundacji. Ułatwi to nam realizacje działań, a naszym podopiecznym da szansę godnego życia.