Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Wycieczka do Wrocławia

"W dniach 29-30 czerwca 2017r. wraz z uczestnikami WTZ byłam na wycieczce we Wrocławiu. Zajechaliśmy na miejsce koło 12:30, zakwaterowaliśmy się w Kamienicy pod Aniołami, przy ulicy Kazimierza Wielkiego. Pierwszą atrakcją był przejazd tramwajem turystycznym o nazwie: "Jaś i Małgosia" po ulicach Wrocławia. W dwugodzinnej podróży  dowiedzieliśmy się wiele ciekawych wiadomości od pana przewodnika. Poznaliśmy Wrocław w "pigułce", podziwialiśmy piękne miejsca i budynki: dworzec kolejowy, Halę Stulecia, Politechnikę, mosty, pomniki. W godzinach wieczornych pojechaliśmy na Wrocławską Pergolę, gdzie znajdują się fontanny i o godzinie 21:00 rozpoczął się pokaz z muzyką. Pokaz zrobił na mnie duże wrażenie i bardzo mi się podobał. Wrocław to także miasto słynne z rozproszonych w rożnych miejscach figurek krasnoludków. Udało mi się znaleźć trzy. Wycieczka była super!" - Katarzyna Skrzypczak.

"Bardzo podobał mi się Ogród Zoologiczny i Afrykarium. Widziałam dużo zwierząt żyjących w wodzie i na lądzie. Fajną atrakcją był rejs statkiem "Goplana" po rzece Odrze. Po rejsie poszliśmy na most zakochanych, oraz do katedry. Następnie zjedliśmy pyszny obiad i poszliśmy do autokaru. Jak do niego wsiedliśmy to zaczęło padać. Wrocław pożegnał nas deszczem" - Jola Kowal.

WARSZTATOWE WIEŚCI

"WARSZTATOWE WIEŚCI" to nasza gazetka, która jest wydawana co dwa miesiące. Tworzą ją wszyscy uczestnicy naszego Warsztatu, a redagują i składają uczestnicy z pracowni komputerowej.

Opiekunowie: E.Smocikowska, D.Drzewiecka – Piechowiak, J.Ziegenhagen.

Przekaż 1% podatku

Obywatelska Fundacja na rzecz Dzieci Niepełnosprawnych i Potrzebujących Pomocy w Chodzieży posiada status organizacji pożytku publicznego (KRS 35984).Oznacza to, że przy rozliczeniu się z podatku dochodowego możecie Państwo przeznaczyć 1% podatku na rzecz naszej Fundacji. Ułatwi to nam realizacje działań, a naszym podopiecznym da szansę godnego życia.