Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Wycieczka Karpacz - Praga

W dniach od 16 do 19 czerwca odbyła się warsztatowa wycieczka, tym razem  polsko – zagraniczna. Wyjechaliśmy   już  wcześnie rano, a po przybyciu do Karpacza zakwaterowaliśmy się  w ośrodku „ Sadyba”. Mieliśmy  tam wygodne warunki noclegowe a w pokojach znajdowały się  telewizory. Drugiego  dnia w Karpaczu zwiedzaliśmy: dziki wodospad,  zaporę,  Świątynię Wang, park miniatur, skocznie  narciarską oraz miasteczko kowbojskie „Western City”. Następnego dnia po śniadaniu  wybraliśmy się  do  Pragi, gdzie zobaczyliśmy: stare miasto, Most Karola,  Katedrę Św. Wita. Bardzo mi się podobało i było to dla mnie wielkie przeżycie bo pierwszy raz w życiu przekroczyłam granicę naszego kraju. Był też czas na kupienie pamiątek.

tekst: A.Kienic

WARSZTATOWE WIEŚCI

"WARSZTATOWE WIEŚCI" to nasza gazetka, która jest wydawana co dwa miesiące. Tworzą ją wszyscy uczestnicy naszego Warsztatu, a redagują i składają uczestnicy z pracowni komputerowej.

Opiekunowie: E.Smocikowska, D.Drzewiecka – Piechowiak, J.Ziegenhagen.

Przekaż 1% podatku

Obywatelska Fundacja na rzecz Dzieci Niepełnosprawnych i Potrzebujących Pomocy w Chodzieży posiada status organizacji pożytku publicznego (KRS 35984).Oznacza to, że przy rozliczeniu się z podatku dochodowego możecie Państwo przeznaczyć 1% podatku na rzecz naszej Fundacji. Ułatwi to nam realizacje działań, a naszym podopiecznym da szansę godnego życia.